ARVI Arena
Az Arena egy dinamikus és magával ragadó többjátékos lövöldözős játék sci-fi elemekkel. A pályák és fegyverek gazdag választéka az akciójátékok minden rajongóját izgalomba hozza. Bizonyítsd be magad a modern világ rettenthetetlen gladiátoraként. Gyűjts csapatot magad köré, és idézd fel az összes ismert játéktaktikát, hogy legyőzd ellenségeidet VR-ban. Használd a teleport funkciókat és fedezd fel a területet, hogy bónusz tárgyakat szerezz. Csak a legügyesebb játékosok jutnak végig a játékon és szerzik meg a győzelmet. Te is közéjük tartozhatsz. Legyél te az utolsó túlélő a futurisztikus virtuális csatában!
Életkor
10+
Nehézség
Vegyes
Létszám
2-8
Smash Point
Merüljetek el egy rajzfilmszerű világban, ahol üldözhetitek és a legvagányabb új fegyverekkel csépelhetitek egymást. A Smash Point egy kompetitív többjátékos VR-játék, amely bámulatos látvánnyal szórakoztatja játékosait. A játék Deathmatch módban zajlik: mindenki mindenki ellen, és mivel senki sem hal meg hosszú időre, a végtelen szórakozás garantált. A körök száma normál esetben 10, egy kör 5–7 perc közötti időtartamra állítható be. A legtöbb pontot elérő játékos nyer. A játékot egyszerre legfeljebb 10 játékos játszhatja. Az üresen maradt helyek feltöltésére botok használhatók, és a játékosok számát a rendszer automatikusan minimum 6 főben határozza meg. A Smash Pointban 14 karizmatikus karakter közül választhattok, így mindenki megtalálhatja saját kedvencét.
Életkor
10+
Nehézség
Könnyű
Létszám
1-10+
ER: Cyberpunk
A 22. század elején járunk. A társadalom összeomlott a gyors technológiai fejlődés közepette. Az emberek széles körben módosítják saját testüket. A vállalatok háborúznak egymással az adatokért, amelyek a legértékesebb árucikké váltak a piacon. A különleges képességekkel felvértezett kiborgokból álló csoportod úgy döntött, hogy ritka adatokat lop el egy befolyásos vállalat archívumából. Észrevétlenül kell beszivárognotok a komplexumba, el kell jutnotok az archívumba, és le kell töltenetek a memóriát. Ám ez nem lesz egyszerű feladat.
Életkor
13+
Nehézség
Nehéz
Létszám
2-6
ER: The Prison
Rendőrkommandód évek óta küzd a bűnöző bandák ellen, de nem dug rács mögé foglyokat. Az utolsó nagy művelet során több korrupt rendőrségi fejes bukott le. A dicsőség azonban csak egy lépésre van a felejtéstől. Koholt vádak miatt letartóztattak és börtönbe csuktak. A barátaid azonban még szabadok. A menekülési terv készen áll, most minden bátorságra, ravaszságra és szerencsére szükséged van ahhoz, hogy kiszabadulj és tisztára mossad a neved. És persze, hogy folytasd a küzdelmet az igazságért.
Életkor
13+
Nehézség
Nehéz
Létszám
2-6
ER: Alice
Vegyél részt az események forgatagában, és bújj bele Alice cipőjébe! Merülj el az igazi varázsvilágban! Ki kell derítened a Kőr dáma titkait, aki átkot szórt Csodaországra. Igyál egy zsugorító főzetet, és kövesd a Fehér Nyulat a világ tekervényes labirintusain keresztül a kémlelőüveg mögött, ahol minden a feje tetejére áll. Segíts az időben ragadt kalaposnak helyrehozni a rendetlenséget az őrült teázáson. A Doromboló macska végigvezet tégeda Sötét Erdő elvarázsolt sűrűjében. Mentsd meg azokat a tündéreket, akik ismerik a gonosz királynő titkát, a bölcs hernyó tippjeinek felhasználásával. Találld meg annak módját, hogy a kártyaőrök mellett besurranhass a trükkös csapdákkal teli kastélyba, hogy legyőzzed a Kőr dámát, leszedd az átkot a fő óratoronyról és megmentsd Csodaországot.
Életkor
13+
Nehézség
Nehéz
Létszám
1-6
ER: Chernobyl
Bárcsak meg tudnánk változtatni a múltat, vagy szemtanúi lehetnénk azoknak eseményeknek, amik megváltoztatták a világot... Meg lehet változtatni a sorsot? Utazz vissza az időben, hogy ha megváltoztasd a helyzetet, amelyből, úgy tűnt — nem volt kiút. Mi történt a baleset éjszakáján? Mi történt utána? Találj válaszokat, az eddig megválaszolatlan kérdésekre. Csernobil szellemvárosa elmeséli a történetét... A történetet, ami életekbe került. Egy katasztrófa, ami még ma is hatással van ránk...
Életkor
13+
Nehézség
Közepes
Létszám
1-6
ER: Jungle Quest
A parkban sétálva egy portálra bukkantál, amely a titokzatos világhoz vezet. Egy elképesztő állatok által lakott szentély jelenik meg előtted. De hogyan jutsz vissza? A hazafjutáshoz rejtvényeket kell megoldanod és fel kell fedezned a repülő szigetek rejtélyes világát.
Életkor
13+
Nehézség
Könnyű
Létszám
2-6
ER: Survival
Egy felejthetetlen nyaralást terveztél a barátaiddal. Azonban nem számítottál arra, hogy ez túlélési küldetéssé válik. Egy villám csapott a gépbe amely egy egy kis lakatlan sziget mellé zuhant a Csendes-óceánon. A pilótafülke adója meghibásodott és nem engedi, hogy ráhangolódj a frekvenciára, ami keresztül segítséget kell kérned. Ki tudja, meddig kell várnod, amíg a keresőcsapat megtalál... Addig is, döbbent vagy, meg vagy rémülve és szenvedsz az éhségtől. Nincsen ellátmány és semmi más, csak vad természet körülötted. Az időjárás egyre rosszabbra fordul, és szükséged van egy helyre, ahol elbújhatsz. Használd a kritikus gondolkodást a túléléshez. Nézz körül, mi található a szigeten, és hogyan segíthet abban, hogy életben maradj.
Életkor
13+
Nehézség
Közepes
Létszám
1-6
Archer
Ki szeretted volna próbálni magad az íjászatban? Álmodoztál arról, hogy a középkor hősévé válj? Az Archer játékban az erődöt megtámadó orkok, koboldo és trollok hordáival kell harcolnod, és végezetül le kell győznöd a fő-főnököt! Harcolhatsz egyedül, mint egy igazi hős, vagy segítségül hívhatod a barátaid, és együtt lőhetitek a szörnyeket. Siess! Ragadj íjat, és védd meg kastélyodat a hívatlan vendégekkel szemben!
Életkor
13+
Nehézség
Közepes
Létszám
1-4
Signal Lost
Öt órával ezelőtt váratlanul elvesztetted a kapcsolatot a Föld körül keringő „Asgard” titkos kutatóállomással. Később az állomás távolódó pályára állt. Alig egy óra van hátra, amíg az „Asgard” belép a bolygónk légkörébe. Ha az állomás a Földre esik, annak millióan esnek áldozatul. Te a vészhelyzeti csapat tagja vagy, amelynek vissza kell állítania az állomásrendszerek működőképességét, amely a pálya korrekciójához szükséges. Ennek érdekében ismereteidet digitálisan beépítik a mérnöki robotok kísérleti modelljébe, amelyeket szerencsére éppen egy másik, közelben lévő pályán tesztelnek. Mi rejtőzik az űrállomáson, amely most élettelennek tűnik, és hová tűnt a legénység? Keress válaszokat és javítsd ki a fedélzeti fő számítógépet a katasztrófa megelőzése érdekében.
Életkor
13+
Nehézség
Közepes
Létszám
1-6
ER: Sanctum
H.P. Lovecraft világa tele van sötét helyekkel és misztikus lényekkel, amelyektől távol kell tartanod magad. Levelet kaptál közeli barátodtól, Anna-tól, aki nyomozóként vizsgálja a közeli erdőkben történő rejtélyes rejtélyes eltűnéseket. Most már nincs más választásod, mint mindent megtwenni azért, hogy megmentsd. A levélben kérte a segítséged, aztán soha többé nemadott életjelet magáról... A saját nyomozásodat fogod végezni. Ideje meglátogatni egy régi elhagyott kolostort, ahol egy ősi istenség kultusza jött létre. Nemcsak az életed de a lelked is kockáztatnod kell, amikor a titokzatos erővel találkozol, amely az üres kolostor börtönében zuhan. Annak érdekében, hogy megtudd, mi történt a barátoddal, és megszabadulj a paranormális jelenségektől, szembe kell nézzé a szörnyű titkokkal, melyeket ez a sötét szentély rejteget, és meg kell oldaniod az össszes rejtvényt.
Életkor
16+
Nehézség
Közepes
Létszám
2-6
House of Fear
Éjszaka van. Egy elhagyatott , rozoga viskó van az erdőben. A sarkokban pókhálók, a padlón por, ócska bútorok és ... egyetlen élő lélek sem. Úgy tűnik, hogy a ház régóta elhagyatott, de valóban ez a helyzet? Megpróbálod megérteni, mi folyik itt, de csak egy dolgot fogsz fel - ez a ház nem enged olyan könnyen menekülni. Körülnézve látod, hogy az ajtók és ablakok be vannak zárva, nincs áram, a gyertya pislákolása pedig alig elég ahhoz, hogy megvilágítsa a homályos szobát. Rémülten állapítod meg, hogy csapdába estél. Egy ember sziluettje villog a gyertya gyenge fényében ... Vagy csak a fény űz tréfát veled? Készen állsz arra, hogy legyőzzed a félelmedet és belemerülj a homályos hely titkaiba?
Életkor
16+
Nehézség
Könnyű
Létszám
1-4
ER: Christmas
Veszélyben a karácsony! A télapót elkapta a hóvihar, elvesztette az összes ajándékot, és nem talál haza. Csak te mentheted meg a karácsonyt. Azért, hogy a télapó megtalálja a házát, fel kell kapcsolnod a lámpákat az erdő legnagyobb karácsonyfáján. Mielőtt azonban ezt megtennéd, el kell jutnod oda, ahol a Télapó él az Északi-sarkon, és mindent rendbe kell hoznod. Tudd meg, hogy a manókat miért nem hajlandóak dolgozni, és miért nem kapják meg az ajándékokat a gyerekek. Siess, hogy újraéleszd az első karácsonyfát a Mikulás legjobb rénszarvasával együtt!
Életkor
13+
Nehézség
Könnyű
Létszám
1-6
ER: Mission Sigma
A titkosszolgálatok megtaláltak és ártalmatlanítottak egy ismert terroristát, aki az elmúlt tíz évben a város elmaradottabb területein bujkált. Eddig a jó hír. Kiderült, hogy a gazfickó egy elhagyott sokemeletes ház tetején egy időzítővel ellátott nukleáris töltetet helyezett el. Maga az épület egy bonyolult csapdákkal és akadályokkal teli. toronnyá vált. Téged javasoltak a helyzet mefgoldására, mint az ilyen rejtvények szakértőjét, a titkosszolgálat pedig segített neked bejutni az udvarba. A többi rajtad múlik. Képes vagy kikerülni az összes csapdát, és megelőzni egy nukleáris támadást?
Életkor
13+
Nehézség
Könnyű
Létszám
2-6
The Last Day Defense
Két kozmikus birodalom közötti tartós katonai konfliktus kellős közepén találod magad - mindkettő a Földről származik, mindkettő az időmanipulációval kapcsolatos kutatás-fejlesztést folytat, és mindkettő egyformán erős a szükséges anyagok előállításában, az energia - a jövő civilizációinak fő forrása - segítségével. Ez a harc már több évszázada folyik... de az ellenség egy kétségbeesett és veszélyes lépésre szánja el magát - megváltoztatva a történelem menetét... Elküldik legénységüket és egy hatalmas replikátort (amely a semmiből képes különféle fegyvereket, felszereléseket és gépeket előállítani) a Föld múltjába, a civilizáció bölcsőjébe, hogy kiirtják őseinket és ezzel piszkos módon megnyerjék a háborút. Hagyhatod, hogy ez megtörténjen? Amikor a támadás megindul, és valóságunk kezd összeomlani, a tudósok megtalálják a fordulópontot, és elküldenek egy átmeneti hajót, hogy megakadályozzák a katasztrófát. Te is a fedélzeten vagy! Próbáld ki magad átmeneti ügynökként: tedd próbára az agyadat védekező szerkezetek építésével, semmisítsd meg az ellenséges felszereléseket, és gondolkodj el a győzelmi stratégián a csaták térképének, a replikátornak és a korlátozott energiakészletnek a segítségével, amelyet a csapatodnak sikerült visszadobnia a múltba. Használd az eszed és a harci képességeidet, hogy túléld és megmentsd az egész birodalmat a törléstől.